Vinterskor...???

Åh vad jag tycker att det är svårt att hitta en bra vinterstövel! Har nog testat de flesta märken men tycker aldrig att barnen är helt varma i dem =/ Man tycker ju att stövlar som kostar runt tusenlappen ska hålla vad de lovar, men icke som sagt.
Har hittat ett nytt märke, nytt för mig iaf ;), KUOMA. Ska nog köpa ett par och se hur dessa är....det låter ju lovande på beskrivningen =)


KUOMA:

Kuoma®-vinterskor är mycket varma, lättviktiga och bekväma att använda. Alla skor har en hållbar och stötdämpande sula som även tål låga minusgrader. Alla skor har även en löstagbar innersula samt reflexer som ökar säkerheten. Stövlarna tillverkas av Nuva®-behandlat ytmaterial som är vatten- och smutsavstötande. Kuoma®-skor lämpar sig mycket bra för fritidsaktiviteter även i sträng kyla.

Vi har valt de bästa, moderna, lätta, värmeisolerande och vattenavvisande material för de populära Kuoma®-vinterskorna. Dessa egenskaper tillsammans med modern tillverkningsteknik formar fritidsskor som passar även för hårda vinterförhållanden.







Vad köper ni för vinterskor till era barn?? Tips om varma skor mottages gärna =)

Ha en skön dag! =)




Kommentarer
Postat av: Marie

Jag har köpt precis de där skorna som du har på bild till Pontus. Jag gick in på skoaffären och sa att jag skulle ha de absolut varmaste och bästa skorna de hade till en 7-åring. Då fick jag de där. =)

Så nu hoppas jag att det är riktigt bra skor!

2009-10-22 @ 07:16:39
URL: http://myzoone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback