Lördag

Barnen sitter och kollar lite på tv nu efter frukosten, Mattias har åkt till Sveg med några kompisar för att kolla på skoterns dag och jag sitter här=)Vet inte riktigt vad vi ska hitta på med idag....barnen spökade och busade för fullt i går kväll så de är lite seg idag =)

Vi ska iaf bjuda några kompisar på lite mat ikväll och sen drar vi iväg på Halloweenparty här i Hamra...





Jag längtar ihjäl mig tills imorgon!!! Ni kan ALDRIG gissa vad jag ska göra, Ååå skulle kunna hoppa över denna dag, bara det kunde bli söndag!! =) =D
Spännande!!!!


Ha en underbar lördag alla! =)




Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Gumman,



Allt har gått bra. Kom hem igår. Vad ska du göra imorgon. Nu vart jag ju nyfiken. :D



Kramar Anna

2009-10-31 @ 11:44:39
URL: http://blondiewoman.blogg.se/
Postat av: Anna Almén

meeeen du kan ju inte säga sådär fattar du väl... du måste ju tala om va du ska göra ju :) Har du pratat me mattias än om nästa helg??? mattias fråga mig i morse igen om jag hade fått nå svar ifrån er :)

2009-10-31 @ 13:35:13
Postat av: Anna

Hej,



Nu måste du ju uppdatera och skriva vad du har gjort. âr ju nyfiken. :) Ha det bra. Kram Anna

2009-11-02 @ 14:25:17
URL: http://blondiewoman.blogg.se/
Postat av: annika

Nej men tack! Känns väldigt spännande och förväntansfullt! Blev ju väldigt nyfiken på vad som hände i söndags? :) Fin bild du har förresten, känner igen den från nånstans ;)

2009-11-03 @ 09:32:41
Postat av: Anna

hahah de va ju bra att du kom ihåg de då :) ok, de va ju lite tråkigt.. de finns ingen som kan vara hundvakt då?? hade varit roligt om ni hade kunnat komma hit nå å bada :) va de någon av barnen som fick bestämma namn på detta djur oxå eller vem va de? :)

2009-11-03 @ 14:21:54
URL: http://annaalmen.blogg.se/
Postat av: Anna Almén

haha ok, lika svårt som de e å knäppa på detta vild djur då :) har typ bara kort på när hon sover, ända gången man hinner knäppa kort :)

du får ge fan i å kika på fler namn så e de ingen risk att du hittar något annat ;) men tycker ni namnet passar så tror jag inte att de e någon risk att du hittar ett bättre namn :)



va ut på blocket igår, hopp om att annonsen fanns kvar å de va den så jag har sett bild där på den men man vill ändå se den hemma hos er :) ja, de kan man snacka om låååånga ben :) va e de mattias ska göra på fre som han längtar till då?? :)

2009-11-03 @ 18:28:24
Postat av: Angelica

Gick det bra i söndags ? :)

2009-11-04 @ 11:40:21
URL: http://angeliicanoord.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback