Fyndat =)

Jag måste helt ärligt talat berätta att jag hellre köper grejer från tradera än andra butiker på nätet!! Joho! =P
Ja men jag menar så här; beställer jag från H&M el. dyl. så känner man ju att det går ju inte bara att köpa ett par brallor eller just den där snygga tröjan...för frakten och postf. blir ju för fasiken dyrare än vad plagget går på, så då blir det så att man ofta köper fler plagg än de man vill ha, onödiga plagg som kanske inte ens används...

Men när jag handlar från tradera så kan jag ju välja ut just de plagg jag vill ha, köper endast NYA plagg, och jag får dem oftast för under halva priset än vad de hade kostat ute i butiken. Har köpt kläder nu från kid Kid, Nova Star, Didrikson, skor från Pax, och allt för under halva priset inkl. frakten. Det kan man kallla fynd =D



Helt enkelt skitbra om man vill ha NYA märkeskläder för billigare pris =)



Imorgon blir det dop i Ljusdal, ska försöka komma ihåg kameran ;)

Nu ska jag krypa upp i soffan under en filt, tända lite ljus och gräva i godispåsen =)


Kommentarer
Postat av: Anna

vilka snygga plagg du har hittat :) skit fräsiga skor dom där svart/vit/rosa :) har varit in på tradera å kikat lite men förstår mig inte på de där riktigt ja e :) kom ihåg kameran ;)

2009-10-04 @ 10:19:08
URL: http://annaalmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback