Lördag...


Har ni också det alldeles stjärnklart ikväll? Gick ut med vovven alldeles nyss och blev ståendes en lång stund och bara kollade på den stjärnklara himlen, *vackert*





Idag har jag och Roxy varit i skogen och knyckt grankvistar och en liten grantopp =) Barnen har varit med kusinerna på skogsutflykt och gjort kolbulle =) Grankvistarna ska jag göra en hjärt-krans av men har inte riktigt kommit på än vad som ska ske med den lilla stackars grantoppen...hmm. Men jag tycker om enkla grejer så vi får se ;)

Kladdkakebak blev det när jag kom hem, ett plus får den för att den är SÅ GOD, men också ett minus för att den tar slut så fort ;P

Hade även tänkt börja på att göra lite skyltar idag som jag har fått på beställning men det hanns inte med =/
Nu när det börjar närma sig jul är det många som vill ha en "God Jul"-skylt, kul! =) Men det är ju en dag imorgon med =)

Ikväll badas det tunna nere på bystugan...funderar på om jag ska ta med vovven på en promenad och gå och kolla till gänget =)

Ha en fortsatt trevlig kväll ni som fortfarande är vaken, kramar.




Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha tänkte precis fråga om du har börjat på med mina skyltar=)

2009-11-23 @ 20:51:15
URL: http://hannasofie27.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback