Ja ursäkta mig!!

Ja här hemma har man legat i någon sorts mini-svininfluensa =( har varit totalt utslagen i flera dagar, i torsdags när det var som värst hade jag 40.5 graders feber trots ivrigt knaprande av alvedon. Hua...inte att leka med =/ Är fortfarande skakig, darrig och lite yrsel. Men det värsta är att när jag blir rejält förkyld så sätter det sig ju på andningen pga min astma, hade som tur var kvar både det ena och det andra pillret sen jag åkte in på sjukan sist jag fick mitt rejäla astmaanfall, så de har jag också knaprat i mig dessa dagar, hehe. *Allt för att slippa åka in*...

Ja som de flesta redan vet så åkte jag ju till Sundsvall i söndags och köpte en "liten" hundvalp åt Emelie & Elisa =) En tidig julklapp kan man säga =)
En 14-veckor gammal labrador-hanne vid namnet Roxy! =) Ser mer ut som en älgkalv med sin smala kropp och enormt långa ben, hehe. Men ack så söt!





Ha en fortsatt trevlig söndag alla!! =)




Kommentarer
Postat av: Susanne Hallqvist

Åhh, vad fin han är! Vad roligt med hund hemma, och hundpromenader!

2009-11-09 @ 20:34:33
Postat av: Anna

Hej Gumman,



Men gud så söt han är. Hoppas att allt går bra med den lille. :) Och hoppas att du blir frisk snart. :) Ha det så bra. Kram Anna

2009-11-09 @ 21:30:03
URL: http://blondiewoman.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tur att du börjar bli bättre iaf då=)

Vilken sötnos då!! Kan tänka mig att dom blev glada!!

Kramiz

2009-11-09 @ 21:39:36
URL: http://hannasofie27.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback