Hua

Har ju glömt berätta att Elisa och jag var till hälsocentralen i Loos i måndags och tog våra sprutor för svinisen, läskigt!! =/ Mattias skulle också ha tagit men fick inte eftersom han började bli förkyld, så han får våndas till nästa måndag, hehe ;)
Elisa har ju tjatat ända sen Emelie tog den för några veckor sedan att hon också ville ha minsann, haha, så nu änligen fick hon ta den. Senare på mån. eftermiddagen frågade hon om hon fick åka och ta en till spruta i den andra armen, tokfia!! =D Men jag berättade att hon skulle faktiskt ta en till om några veckor så då blev hon nöjd =) Och hon var förresten jätteduktig, sa inte ens aj! Dutti tjej! =)

Jag tänker inte ens gå in på varför vi bestämde oss för att ta den...tycker det disskuteras så mycket om den ändå överallt. Tjatigt, tjatigt, tjatigt....






Nä nu kom Emelie med skoltaxin, dax för mellis, det blir nog en fruktsallad idag =)





Kommentarer
Postat av: Anonym

hon e ju inte släkt me familjen almén när hon tycker om å ta spruta, knäppisen :) men tur att hon inte tyckte de gjorde ont då :) när ska ni komma hit å hälsa på då ;)

2009-11-26 @ 18:29:14
Postat av: Anna Almén

haha glömde skriva namn när jag skicka förra kommentaren, men du fatta nog att de va jag som skicka ändå ;)

2009-11-26 @ 18:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback