Hinner inte med =(

Ja just nu hinner jag inte med att blogga så mycket....jag jobbar ju heltid hela sommaren och när jag är ledig så försöker jag vara så mycket som möjligt med familjen istället. Ser nu att jag har ju inte bloggat sen i början av sommaren, haha.
Jag kan ju inte skriva om så långt tillbaka i tiden men några dagar ska jag nog klara av ; )

I fredags kom min lillasyster hit med hennes Mattias och hans barn, Jesper och Olivia =) Badade på bystugan, grillade, plockade jordgubbar i landet som vi mumsade i oss och avslutade med filmmys i sofforna =) Kan ju tillägga att det var mer popcorn och ostkrokar på golvet än vad det fanns i barnens magar, haha. På lördagen åkte vi 3,5 mil till Järvsjön, jättefint badställe men det var blod, svett, skrik och tårar innan vi hade gått igenom stigen och all myrmark. Konstigt nog är det mycket sånt när just Mattias hittar på nya saker vi ska göra, haha.


Åkte hem vid ett-tiden och bytte kläder bara för då åkte vi till Orsa Grönklitt. Roligt för barnen att se så spännande djur =) Tigrar, björnar, isbjörnar, varjar, lodjur m.m. Kan tillägga att den största björnen vägde ca 600 kilo!! Ungefär TRE gånger så tung som våra björnar i skogen. Den nallen hade jag nog inte velat möta i skogen, shit!!
Tråkigt att vi glömde kameran som vanligt =( så vi fick nöja oss med mobilen....

     







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback