Dåligt

Ja som sagt...dålig uppdatering. Syster yster och hennes mattias var ju som sagt upp för två helger sedan, och jag vet ärligt talat inte om de skrattade eller grinade (av lycka av att få åka) när de åkte hem! Fredagens kväll spenderade de i en skoterpulka, och som (min) Mattias körde + Annas onda ben kan det ju inte ha varit något annat än en upplevelse från helvetet....Vi åkte till en liten grillstuga mitt ute i skogen, åt och drack lite där. Resan hem var nog en lika pina, eller ok, lite skratt hördes från pulkan =P

Väl hemma var det vissa pojkar som var väldigt frusna, tappade upp bubbelbad åt dem =) Men det var ju tänkt att de skulle bada en och en...inte två och två....speciellt med tanke på kroppsstorleken på vissa =P Kommer ihåg en kille som satt med knänen uppe i hakan *fniss*

Vi har väldigt sällan partyn till sena nättarna här hemma...typ en gång per år. Självklart råkade det nu bli en sån gång, typiskt när man har gäster! =/ tror jag gick och la mig runt 04.00 snåret. Stackars Anna och Mattias som fick stå ut med oss =D

Dagen efter tog några grabbar skotern, vi bilen, och åkte till slalombacken i los. Emelie åkte slalom och Elisa kälke. Ska nog låna ett par slalomskidor och prova dem på Elisa i backen, Har redan åkt lite längdskidor med henne och det gick jättebra =)

Nu i helgen var det ju skoterträffen i Los, party på kvällen men jag som bara partar två gånger per år typ tog det lugnt.....
Nästa år kommer nog Magnus Samuelsson till skoterträffen, vilken upplevelse det kommer att bli för barnen =) Även för vissa pappor kan jag gissa ; )

Ikväll är det slalom igen =) På torsdag blir det att åka till los skola för föräldramöte och på söndag ska jag hem till ankan som har klädparty. resterande dagar få vi se vad vi hittar på med =)

Ja det blev ett litet tråkigt inlägg utan bilder men vi blev precis bjuden på kaffe hem till Pi och Stefan, så nu ska jag gå och gotta lite =)

Kramar

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha det är bra att ni partar loss lite där i skogarna =)Allt bra annars då?

kram

2009-02-24 @ 20:40:52
URL: http://hannasofie27.blogg.se/
Postat av: Anna

haha vi hade skit kul där bak i kälken :) tror aldrig jag har skrattat så mycket som vi fick göra när vi åkte till stugan å hem till er igen :) hade inte nå ont i benet så de va lungt.. de va bara när (din) mattias körde fast två ggr så vi fick kliva ur som jag fick ont... de där måste vi göra om någon annan helg :D

2009-02-26 @ 21:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback