Fredags...

Ja igår åkte vi en sväng till Ljusdal för att gå på Mittiamässan...som för övrigt var helt värdelös, alltså det var inte bara jag som tjej som tyckte det var så, även grabbarna tyckte det var dåligt =/

Betydligt roligare blev det på kvällen när jag traskade hem till underbara Anna och träffade många "gamla" vänner. Så underbart och roligt var det, precis som förr, *ler* Gick ut på Järnvägs senare där det också var mycket bättre än det har varit på länge! =) En lyckad kväll som jag vill att vi gör om SNART! =)

Isabell, Jenny, Jennie och Hanna hemma hos Anna.




Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha undra vad jag såg för rolig!!=) Tack för den bästa kvällen!! Tycker vi borde försöka träffas alla i bland, äta o sen gå ut =) varannan månad el så...=) Kram

2009-08-16 @ 11:58:49
URL: http://hannasofie27.blogg.se/
Postat av: Karro

Gu va kul, säg till mig nästa gång så hänger jag oxå med =)

2009-08-18 @ 09:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback