Utmanad!

Japp nu har man blivit utmanad! =) Denna gång av Susanne...
Den går ut på att man ska gå in på bilder på sin dator och leta fram sjätte mappen och sjätte bilden efter det...



Kanske inte världens intressantaste bild men jag är iallafall ärlig...tror som Susanne att det är många som fuskar med med utmaningen =P
Sen är det meningen att jag ska utmana 6 personer men jag säger så här: Den som vill ha denna utmaning får ta den =)

Idag har Elisa tagit sin första riktiga cykellektion ute =) Det gick faktiskt bra!! Visst, jag kan inte ens räkna gångerna hon var ner i diket och vände men hon var jätteduktig =)
Sen nu på eftermiddagen så började det snöa igen, FY F******N säger jag bara. Det var ju så varmt och skönt ute för bara några dagar sedan!!







Sen vill jag tacka alla som uppvaktade mig på min födelsedag!! Jag är inte den som tycker om att fylla år men NI gjorde att den blev rolig, kul! =) Och TACK för alla presenter!!

Nä nu ska jag ut i snöovädret och plocka in lite påskris...bättre sent än aldrig =P

Kommentarer
Postat av: Anna

oooo du har fått din mössa ser jag, snygg :) jasså snöa det hos er igår, här i söderhamn öste regnet ner, det bara dåna på taket, men hellre att det regnar än att det snöar iaf :) va händer för er i påsk då?? för oss blir de lugna fisken, bägge har åkt på magsjuka :/ jag har varit dålig sen i tis å sen i natt börja mattias.. så detta blir ju en rolig påsk de :(

2009-04-09 @ 10:32:58
Postat av: Angelica

Tack för er omtanke! Kram

2009-04-10 @ 13:15:42
URL: http://angelicanord.blogg.se/
Postat av: madde

fin blogg..Glad påsk

2009-04-11 @ 09:54:13
URL: http://frumaddis.blogg.se/
Postat av: Anna

meeen nu ligger du på latsidan tycker jag...dags för en uppdatering :)

2009-04-17 @ 20:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback