Söndag...

I helgen har det vi inte gjort mycket...bara gjort tråkiga grejer som städat, tvättat m.m. Mattias har iof hjälpt Isak (emelies kusin) bygga en koja och idag är han i Bollnäs och kollar på en ny panna till huset.

Förra helgen var vi ju som sagt till Bollnäs och Långnäsparken, alltid lika roligt att träffa Hanna, Tess & Tommy. Tack NI för ännu en trevlig helg! =)

Jo en rolig sak har jag ju gjort i helgen; planerat vårat ny kök. Åååhhh vad jag längtar. jag vill riva bort väggen mellan köket och datarummet och väggen mellan datarummet och vardagsrummet så att det blir helt öppet men Mattias säger att huset rasar då =( så vi får se hur det blir med det, hoppas det finns en lösning. Det ska bli så skönt att äntligen riva ut allt gammalt skabb och få allt nytt =)

Nä nu ska jag börja laga mat som idag blir köttfärspaj, sallad och vitlöksbröd. mums!

Kommentarer
Postat av: Ronald

Kul att Mattias dyker upp i bloggen igen, spännande med ombyggnation,

2008-09-14 @ 16:10:00
Postat av: Linda

hehe ja han har tur ibland ; ). han har ju skaffat egen blogg nu; eliassonmattias.blogg.se. så att han också får synas lite oftare! haha

2008-09-14 @ 16:22:27
URL: http://lindaalmen.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tack själv =) Blir säkert jätte bra med de nya köket =)

2008-09-14 @ 19:40:05
URL: http://hannasofie27.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback