Segt!

Ja nu går det segt här på bloggen...har inte alls haft nån lust att skriva. Men en liten uppdatering går väl att sno ihop!

Var till Tess & Tommy i lördags och kolla på deras nya hus, så fint! Jag vill också ha ett stort hus!! Mitt drömhus finns faktiskt här i Hamra...stooort vitt stenhus är det...med spröjsade fönster och allt därtill.

På torsdag åker vi till Mora för att gå på bio med Emelie och Matilda, Elisa får stanna hemma med barnvakt för det dröjer nog innan hon kan sitta still i 1 ½ timme på en bio ; )

Min kära mor fyller 60 år ( hipp hipp hurra!) på söndag men kalaset kommer att vara på lördag, massa släktingar och god mat kommer att finnas. Emelie kommer dock inte att följa med eftersom Matilda kommer att ha sitt 10års kalas samma dag och tid...och som hon själv sa- Jag har faktiskt blivit bjuden till Matilda och jag har LOVAT henne att komma!

Annars står det ganska still här hemma...inge renovering på ca två veckor, vilket har varit ganska så könt! ; )

hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Samma här då, ska ta tag i min blogg i morgon =) Skickade nyss till din mobil att de är smalare än tord på Järnvägs på lördag, skulle ju vara kul ;) du kan ju tänka på saken iaf !!=) Puss

2008-10-28 @ 21:33:54
URL: http://hannasofie27.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback