Ok...

Ok, jag erkänner...den blev kanske inte lika bra som lådorna jag visade för några inlägg sedan, MEN jag har iaf gjort en. Och jag vet att jag klagade på att de andra lådorna var så små att man knappt fick plats med nåt däri men...i denna låda kan jag nog knöla ner bägge barnen i om det skulle vara så...det var ju inte meningen att den skulle bli såå stoor, hihi. men det bjuder jag på. Ska göra två till tror jag men kanske liite mindre. Och ursäkta för min sandiga hallmatta, men jag hade ingen lust att dammsuga den för tredje gången idag.

Och JA, det tog lång tid att måla stjärnorna för hand



Och nej, jag har ingen aning varför färgen på bild nr 2 blev så konstig. Min kamera har ett eget liv.



Kommentarer
Postat av: Jennie

Super fin!!!! Du kan ju ta beställningar sen kanske :) :)

2008-10-14 @ 23:02:12
URL: http://selfdiciplin.blogg.se/
Postat av: Marie

Jätte fin jue...jag lägger också in en beställning! =P

2008-10-15 @ 10:35:44
URL: http://myzoone.blogg.se/
Postat av: Hanna

Fan vad duktig du är =) Jätte fin!! Kram kram

2008-10-15 @ 22:10:27
URL: http://hannasofie27.blogg.se/
Postat av: anna

e de där lådan som mattias snickra ihop å du måla bara eller ;)



2008-10-17 @ 00:32:27
Postat av: Linda

haha, Nä faktiskt inte! jag ritade upp men han fick såga för det var en sån där "sticksåg" som jag är livrädd för, sen hjälptes vi åt att hålla i när den skulle skruvas ihop, men då skruvade jag. så det så! hihhi, jag ska försöka hinna göra lite mindre lådor nu i helgen...

Nån som har förslag på mönster?

2008-10-17 @ 08:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback