Nya...

Nya leksakslådor ska jag försöka mig på nu ikväll...om jag får ett liiitet handtag av min underbara, bästa snyggaste sambo ( hoppas han läser detta nu då ; )) 
Jag menar...om man inte vill ha jättefula plastbackar från ikea utan lite finare trälådor....ja då får man betala 300 kr för en liiiten låda, och som man dessutom bara får plats med EN docka i!! var ska jag lägga de andra 14 dockorna om jag inte vill bli ruinerad??
Nä så nu ska jag göra egna lådor..så det så! ; )



Bild på de svindyra lådorna


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hoppas vi får se bild sen!! KUL! Nej då namn är inte hemligt, vi tror nog på Dante eller Loke :) Men sen vet man ju aldrig vad det ´är som kikar ut !

2008-10-10 @ 16:29:46
URL: http://selfdiciplin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback