Inga lådor...

Men muffins blev det ikväll =), har varit barnvakt åt Einar och Elsa så det har varit full rulle här ikväll.
Mattias vill att jag ska tala om att det är väldigt synd om honom ( inte! ), han har cyklat baklänges på Emelies minicykel och ramlade av baklänges och slog i röven så han har ont ända upp i axlarna! Jag menar....då får man väl skylla sig själv, eller hur! ; )



Mindre roligt...lillesyrran berättade ikväll att morfar ligger på sjukhuset i hudik, han har väldigt mycket vätska i kroppen och lågt blodtryck tror jag att det var. När man hör sådana här saker kommer man inte ihåg allt som berättas för samtidigt snurrar det massa tankar och frågor i huvudet, när, var, hur, varför? Men han har åkt in många gånger nu de sista åren ( han är 96 år ) och alltid kommit hem...så kommer det att vara denna gång med.

Ni får ha en bra kväll. kram

Kommentarer
Postat av: Jennie

De ser super smaskiga ut!!! Tråkigt att höra om morfar din, men som sagt han är en riktig krut gubbe så jag håller tummarna att allt går bara bra så klart!

2008-10-10 @ 21:24:22
URL: http://selfdiciplin.blogg.se/
Postat av: Hanna

Fan vad du håller på och bakar och donar, du får ju oss andra att framgå dåligt hehe skoja bara!! Så vad händer på halloween????? Jätte tråkigt med morfar din=( Men de kommer att gå bra!! Puss på dig

2008-10-12 @ 22:59:46
URL: http://hannasofie27.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback