Höst!

Ååh va tråkigt väder det är! Det har regnat i två dagar nu, det går ju inte att göra nåt alls ute =(.
Hoppas att det blir lite mer sol snart, det behöver vi!! man är ju fortfarande lite deprimerad över att det var så lite sol i somras + att man blir deppad av att  snart kommer vintern som pågår i ett halvår!! Neeej!

Jag hann iallafall få lite fina bilder på tjejerna i helgen



På lördag åker vi till Mora för att gratta Linda och Ronald till deras lilla bäs! =)
Mmmm vad jag ska snusa, gosa, lukta, pussa och kelas med den lille!

Annars vet jag inte vad som händer i helgen, vi (jag) pratade om att kanske dra en minisurströmmingskiva med några grannar och kompisar! =)

Kram allihopa!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilket fint kort =)

2008-10-04 @ 10:11:29
URL: http://hannasofie27.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback