stolt!

Idag är jag en stolt mamma! Vi har varit på BVC idag och gjort de rutinmässiga mätningarna och vägningarna....kan ju tillägga att allt var bra. Men nu till den stolta stunden; ingen utav dem sa ett knyst när de fick sprutan! inte ens ett Aj eller ett gnäll! Det är mina tuffa brudar det!

Som belöning fick de en varsin docka och en glass, mina barn är väl aldrig bortskämda ; )? Fast de är bortskämda på ett "bra" sätt tycker jag!

Idag har vi varit ute precis hela dagen, skööönt! Hoppas vädret håller i sig imorgon då de kanske ska följa med Mattias och fiska, vi kan ju alla be en bön för stackars Mattias som ska ta med sig Elisa ut i en båt!!

Har även börjat måla om en gammal byrå idag som ska få passa in i "serien" till Emelies rum, uppd. kommer senare.

Kommentarer
Postat av: Marie

Du har allt bra modiga barn du!
Jag fick åka tre gånger till BVC innan dom kunde ge Pontus sin förra spruta! =D
Ha det så gott i solen!
Kram//Marie

2008-05-06 @ 15:27:07
Postat av: Hanna

Haha duktiga tjejer... lik sin mor;)
fan vad jag längtar nu!! Ska bli så roligt att få träffa er... kramiz

2008-05-08 @ 22:54:28
URL: http://Hannasofie27.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback