uppdatering

Lite uppdatering som sagt. Det går lite sakta får vi erkänna, bygget har stått stilla nu i ca två veckor. Vi var tvungen att få hem badet innan vi kunde fortsätta för att se om vi måste ändra nåt.
Men ni behöver inte förvänta er slutbilder på nåt värstingbadrum för det blir det inte...önskar att huset var liiite större så att man kunde göra badrummet liiiiite större!
Har iallafall rivit väggen helt, satt in nya fönster ( så nu kan grannen och folk ute på gatan verkligen se vad som händer inne på våran toa!) fått hem både badkar och handfat.








Kommentarer
Postat av: Jennie

Kommer bli jätte fint tror jag!! Badkaret var lite lika vårat som vi satte in! Så underbart att kunna bada. Nu vill jag abara ha en större varmvattenberedare.. jag bardar ju hett ¨så då krävs det en lite större... Hoppas altt är bra med er! Kul med en lite uppdatering! Kram

2008-03-22 @ 11:34:16
URL: http://selfdiciplin.blogg.se
Postat av: Jennie

Kommer bli jätte fint tror jag!! Badkaret var lite lika vårat som vi satte in! Så underbart att kunna bada. Nu vill jag abara ha en större varmvattenberedare.. jag bardar ju hett ¨så då krävs det en lite större... Hoppas altt är bra med er! Kul med en lite uppdatering! Kram

2008-03-22 @ 11:34:24
URL: http://selfdiciplin.blogg.se
Postat av: anna

de ska bli intressant å se hur ni ska få plats me badkaret ;)
men de kommer bli snyggt när de blir klart iaf :)
jadå båda lever, gick rätt hyfsat att tapetsera.. blev lite tjaffs men jag trodde att vi skulle typ mörda varandra ;)
haha
men nu e de klart iaf :) äntligen :D

2008-03-22 @ 14:31:32
Postat av: Jennie

Den ligger runt 300:- rullen. Men jag vet itnme hur jag ska göra med de andra väggarna. Vad tycker du?? Ska ta en trä vägg och 3 med stjärnor eller skaj ag ta en vägg med stjärnor och sen de andra?? Vad??

2008-03-27 @ 16:21:59
URL: http://selfdiciplin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback