Mmm...

Efter ca 3 timmar och ca 100 nybakade, varma bullar så förtjänade jag detta!




I morse när barnen vaknade så var bägge två snoriga och nu på eftermiddagen så började Elisa med sin alldeles för välkända ihåliga hosta...here we go again. Så typiskt, tycker inte det var länge sedan Elisa var sjuk.
Plus att både Mattias och jag har börjat nysa nu på kvällen, ajaj, tack och bock då.

Sen har det väl inte hänt så mycket...eller jo, nu ljuger jag. Min käre sambo har börjat bygga ut badrummet så att vi ska kunna klämma in ett bubbelbadkar -inga kommentarer, har ingen lust att skriva en hel roman om Herr Eliassons lyckade och misslyckade projekt. återkommer med den i ett annat inlägg.

I helgen ska jag nog till Anna och Robert för att hjälpa dem att tapetsera vardagsrummet. Hatar när det ska vara mönsteranpassat...GRRR!

nä nu blir det tack och godnatt för mig...

p.s. det skulle vara roligt om ni som läser min blogg lämnar lite fler kommentarer, enligt statistiken är ni många...d.s.


















Kommentarer
Postat av: anna

du vet ju att om vi ska hämta dig till helgen så ska vi ha bullar innan vi åker hit igen ;)
nu har jag fixat så på tors åker vi till s-vall igen å köper mer tapeter.. :) hade tur, för det fanns en kvar av den beige färgade tapeten så jag bad henne lägga undan :)
hehe de kommer gå bra me mönsterpassningen ;)

välkommen till klubben, har varit sjuk snart i en vecka ja, å de e inte kul.. man e helt slut i kroppen fast man inte gör många knop...

2008-03-04 @ 11:54:54
Postat av: anna

lämna kommentarer själv oxå då ;)

2008-03-04 @ 11:55:40
Postat av: Annika

Åh vad gott det ser ut med hembakta bullar!
Hoppas det går bra med badrummet!
Kram

2008-03-05 @ 16:39:46
URL: http://annikabrunberg.blogg.se
Postat av: Jennie

Åh kan du tapetsera!! Perfekt! :-D Vill tapetsera Theas rum... och har sagt att jag ska fixa det själv eftersom T vill att vi ska vänta... bara det att jag ahr ju aldrig tapetserat förut :-O Kul att träffa dig en snabbis idag! Kram J

2008-03-08 @ 15:13:42
URL: http://selfdiciplin.blogg.se
Postat av: Jennie

De är från laredoute :-D

2008-03-09 @ 10:20:42
URL: http://selfdiciplin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback