Helgen....

I helgen som varit har vi först skjutsat barnen på lördag morgon till min mamma som skulle vara barnvakt (tack snälla mamma). sen åkte vi raka vägen hem till Jon & Marie för att hjälpa dem med tapetsering, där var vi till kl 23.00 ungefär. Tack igen för den goda maten!

Sorry Anna & Robert...eran tapetsering blir ju av nästa helg istället . =)

Söndag morgon fortsatte vi med våran renovering av badrummet som för tillfället ser ut så här...man kan säga att vi kissar i det "fria" just nu =)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja ni har ju lite kvar att göra i badrummet....men det blir bra när det blir klart ska du se! Jag är lite lat så jag räknar ut mitt bmi på http://www.markazits.com/diet/bmi.php Det står där hur man gör annars men jag fattar inte hur hihi. Ha det bra! *kram*

2008-03-10 @ 19:27:03
URL: http://selfdiciplin.blogg.se
Postat av: anna

haha
snyggt!! ni har lite å göra ser jaag...
mm bäst för dig de att du kommer hit i helgen :) har redan hämtat tapeserarbordet hos pappa.. tog me de igår när vi ändå va dit :)

2008-03-11 @ 14:41:31
Postat av: anna

jaha du tackar mamma men vi då ;)

2008-03-12 @ 11:35:03
Postat av: Madde

Tjoho! Kul att man hittade dig här. Jag blev totalt förälskad i eran halltapet! Såå fin!! Har ni flyttat eller bor ni kvar i röda huset?

Kram Madde N

2008-03-13 @ 17:48:16
URL: http://minimina85.blogspot.com/
Postat av: Madde

Ja den var verkligen hur fin som helst!
Jaså var ska ni flytta isåfall?

Hälsa!

2008-03-13 @ 19:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback