uppdatering...

Av hallen....det börjar komma upp lite på väggarna nu så det blir nog bra i slutänden.

Min kära sambo har bestämt sig nu för ett nytt projekt; att bygga ut badrummet!! villket jag inte tycker ska bli så kul. alltså visst, när det är klart är det väl roligt men jag vill inte vara med på vägen dit om man säger så.
missförstå mig inte nu...jag älskar att renovera och göra om men just nu känns det som om att vi bara inte har den tiden. vi jobbar mer än heltid båda två just nu, med olika arbetstider,plus att vi har två barn och ett hus att ta hand om. känns inte riktigt som om att den där tiden som det kommer att ta inte riktigt finns där just nu.
men men, han har iallafall redan börjat så det är väl bara att göra det bästa av det.      

                                   


Några bilder på barnen och ett egengjort nyckelskåp....

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vad du är pysslig och duktig!! Jätte fint!

2008-02-24 @ 23:30:48
URL: http://selfdiciplin.blogg.se
Postat av: anna

det blir ju kanon fint i hallen ju :)
nu har vi fixat ett skrot bil.. så vem vet vi kanske kommer upp snart å inspekterar hallen ;)

2008-02-25 @ 10:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback