Det sista

Knäckkoket blev det härom dagen, ½ liter av allt. Pust! Sen vill jag varna alla för att köpa knäckformar på Willys, grrr, de är bara typ hälften så stora som de vanliga! Så ni kan ju tänka er att man står där med en sån stor sats knäck och ska för det första försöka pricka dem + att det blev ju dubbelt så många att fylla...fast det kan ju i och för sig vara bra ; ).



Sen har jag sytt en julvimpel som jag inte har en aning var jag ska hänga den...man brukar ju ha sånt över en öppen spis eller nått men det har vi ju inte...kanske hamnar i julgranen istället =)



Alla klappar är handlade, julskinkan grilljerad, julgodiset blir nog gjort ikväll...känner att lugnet sakta börjar smyga sig på igen, SKÖNT!

Kommentarer
Postat av: Å

Åh va gott med knäck :P Snygg julvimpel - tror absolut den blir snygg i granen! God jul på er! Kram Åse

2008-12-22 @ 19:37:08
URL: http://enannandelavmalmo.blogspot.com
Postat av: Hanna

De kom fram i tid då kortet =) Vi höres nå i dagarna här!! Kram på er

2008-12-22 @ 23:13:37
URL: http://hannasofie27.blogg.se/
Postat av: Anonym

Knäcken var god!!!

2008-12-28 @ 20:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback