Valborg...

Dagen började med att Emelie och jag satte oss på bussen och åkte ner till Ljusdal. Det första vi gjorde var att fika på Finesse! ; ) Sen fortsatte dagen med shopping och åter shopping. Emelie gjorde av med alla sina pengar på den första affären - Parfymshopen. Alltså den tjejen är besatt av smink, nagellack, parfymer m.m. Hon har mer smink än vad jag har...fast självklart får hon ju bara använda det hemma, och när hon ska på kalas ; )

På kardemumma köpte vi ett förkläde åt Nindra som fyllde år igår, tror säkert att det kommer till användning ; )
Även Emelie gjorde ytterligare några fynd där inne (bild)

Kl. 13.00. hade vi båda tid för klippning hos "Syrran & jag" (smygreklam). Jag klippte upp mitt hår rejält och tunnade ur det massor, kan säga ärligt talat att jag ibland är avundsjuk på dem som har tunnt hår...jag blev iallafall supernöjd. Emelie klippte topparna och fick såklart rosa sprayfärg i håret. Hon blev också lika nöjd, men kommer nog att vara mindre nöjd imorgon när hon ser att den rosa färgen ligger kvar på kudden när hon vaknar...förvänta er ett blixtnedslag på hamravägen imorgon vid ca 08.00.

Köpte även hårfärg, ja för det gör jag själv ; ), ögonbrynsfärg, brun-utan-sol, nagellack m.m. så nu kommer jag att bli riktigt fin! Har precis gjort en egen manikyr förresten =)  (bild)

Inne på färgaffären köpte vi flera olika färger med rosa som vi ska måla om lite av Emelies möbler med, uppdatering kommer.

Och som sagt i det förra inlägget så har vi nu grillat, gått tipspromenad och kollat på brasan. Väldigt myyyysig kväll har vi haft =)





Kommentarer
Postat av: Marie

Jag har ingen aning om ifall du ska jobba på lördag eller inte..i morgon skulle du haft ledig dag i alla fall. Jag kan kolla med Gerd i morgon ifall det är meningen att du ska jobba på lördag...då får väl hon ringa dig i så fall. =)
Ha det så gott! =)

2008-05-01 @ 21:15:43
Postat av: anna

när får man se en bild på den nya frisyren då????? du knäppte kort på de emelie köpte å dina naglar men du glömde bort era frisyrer....... :)

2008-05-02 @ 19:19:14
Postat av: anna

haha
förstod väl att du skulle fundera över de... en kompis... vadå rå??? e du så nyfiken du då ;)

2008-05-02 @ 21:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback